سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشمند ژاپنی کشف کرده است که :

دانشمند ژاپنی کشف کرده است که آب زمزم دارای خصوصیات منحصر به فردی است که در آبهای معمولی دیگر یافت نمی شود. به گزارش «تقریب»، دکتر “مساروا ایموتو”، دانشمند ژاپنی تأکید کرد: تحقیقات علمی بسیاری که به وسیلة تکنولوژی نانو بر روی آب زمزم انجام شده است، نشان می دهد هیچ یک از خواص این آب قابل تغییر نیست و اگر یک قطره از آب زمزم به 1000 قطره از آبهای معمولی اضافه شود، آن آبها خواص آب زمزم را به دست خواهند آورد. این دانشمند تحقیقات بسیاری را بر روی آب زمزم انجام داده و به این نتیجه رسیده است که آب زمزم، آبی با برکت و منحصر به فرد است و بلورهای آن شبیه هیچ آب دیگری نیست و به هیچ وجه خواص آن تغییر نمی کند. وی که پایه گذار نظریه تبلور ذرات آب است، می گوید: جملة “بسم الله الرحمن الرحیم” که در قرآن کریم وجود دارد و مسلمانان آن را در ابتدای کارهای خود یا در هنگام غذاخوردن و یا موقع خواب بر زبان می آورند، تأثیر عجیبی بر بلورهای آب دارد. به گزارش سایت محیط، وی می افزاید: زمانی که بسم الله الرحمن الرحیم گفته می شود، تغییرات عجیبی در بلورهای آب رخ داده و آنها بسیار زیباتر می شوند، لذا می توان با گذاشتن کاستی از تلاوت قرآن کریم در کنار آب، آن را زیباتر و با صفاتر نمود.






تاریخ : شنبه 93/5/11 | 6:11 عصر | نویسنده : نرگس | نظرات ()

 

بیماری هایی که بر اثر سودا به وجود می آید .
- افزایش سودای غیر طبیعی و سوخته اخلاط ایجاد بیماری های سوداوی می کند که تظاهرات آن در بافته های گوناگون به شرح زیر است :
تن و پوست : خشکی اندام و پوست وجود دارد.
عروق : گزگز ایجاد می شود حالتی شبیه به خارش که در پاها و دست ها یا سایر اندام ها دیده می شود.
در اندام : تیک و پرش اندام به وجود می آید که ممکن است موضعی یا سیستمیک باشد موضعی مانند پرش پلک یا تیک در چشم ها که درمان آن رقیق کردن خون محیطی توسط روغن مالی ، بادکش ، داروهای سودازا و حجامت است.
در حالت منتشر سودا ، در عروق مغز و بدن منتشر بوده و ایجاد پارکینسون می کند.
اگر سودا در عروق عمقی نفوذ کرد به عروق قلب نفوذ کرده و ایجاد نا آرامی ، tachkardia ، bradycardia و نا منظمی در قلب ایجاد می کند گاهی حرکات تند قلب فرد را از خواب بیدار می کند و دلهره و آشوب به وجود می آورد که این حالت با تغییر و جا به جایی وضعیت بدن تغییر می کند .
حرکت و جابه جایی به نفع سودا است .
درمان اصلی : ماساژ ، حرکت ، خوراک های گرم ، جا به جایی و تحول در افکار و روان .
در سوداوی ها بعلت غلیظ بودن و سفت بودن خون حرکت خون کند است به همین دلیل دچار خستگی زودرس شده و همچنین به علت پایین بودن رطوبت دچار بی خوابی می شوند.
سودا در پوست : اگزما و خارش می دهد که در اوج سرما و گرما تشدید پیدا می کند . بنا براین در تابستان و زمستان بیشتر دیده می شود سودا اگر از این حد بیشتر شد  ichthyosis (اختلالات پوستی که منجر به پیوسته ریزی می شود) ایجاد می شود که پوست خشکی بیش از حد دارد .
درمان با حجامت تکراری و سکنجبین است .
بیماری Psoriasis (درماتوز فرض ماکولهای قرمز روشن) سرد و خشک یا گرم و خشک است(زگیل سرد و مرطوب است). سودا در پوست صورت و بدن باعث ایجاد لکه های سیاه می شود (Mollscum) که ابتدا در قسمت های کم تحرک رسوب می کند مثل دور چشم ، پیشانی و کتف ها .
در چشم با افزایش سن سودا رسوب کرده و باعث پیرچشمی می شود.
لکه های بارداری نیز سوداوی است .
تبلور عالی سودا در چشم اب سیاه که در سن غلبه ی سودا ایجاد می شود که برای درمان به ارامی همانگونه که شکل گرفته باید ان را ذوب کرد .
در عروق سندرم tunnel carpal به و جود می آید که درمان آن حجامت عام و سکنجبین به مصرف خوراکی اسفند است.
رسوب سودا در عروق انتهایی روده ایجاد بواسیر می کند.
رسوب سودا در اندام تحتانی ایجاد واریس (Varicosis) می کند.
رسوب سودای سوخته در اندام انتهایی بیماری برگر ایجاد کرده که انتهای انگشتان پا دچار مور مور ، درد و زخم می شود.
دیابت سرد : هم نوعی سودا است که به دلیل غلظت سودای خون به دسته ها و پاها نرسیده پا دچار مور مور و گز گز شدن می شود نبض اندامها کند ، و عروق پنهان می باشد و در لمس پا سرد است (دیابت سرد تبلور بلغم سوخته است) .
درمان : خوراک گرم ، سکنجبین عسلی ، درمان زخم با عسل و روغن زعفران وحجامت و درمان با زالو.
تظاهرات سودا در مفاصل:
RA(آرتریت روماتوئید) یا ناشی از بلغم است یا بلغم خشک شده که به سودا تبدیل شده می باشد.
درمان : غذاهای گرم و تر خوراکی به صورت مستمر و استفاده از روغن کنجد موضعی .
بیماری لقوه (داءالرقص) که لرزش ناهمگون است این بیماری به علت رسوب سودا در عروق و اعصاب هم زمان می باشد که درمان این افراد علاوه بر توصیه های غذایی و روغن های که قبلا گفته شد باید سودا را حل کرد و از بدن خارج نمود که بهترین دارو شربت سکنجبین می باشد که اگر با فومول زیر ساخته شود بخش زیادی دارد.
آفتیمون 200 گرم           سرکه 1 لیوان          عرق نعنا 1 تا 3 لیوان
جوشانده شود سپس با 1 الی 2 لیوان عسل مخلوط کرد.
این درمان باید به مدت طولانی و حد اقل 120 روز انجام گیرد.
آفتیمون : (در عربی به دواءالجنون می خوانند) این گیاه در درمان سودا ، سرطان جنون و امراض دماغی مفید است .
1- مسهل سودا و بلغم
2- امراض دماغی و عصبی نظیر سر ، تشنج امتلایی (تشنج ناشی از پر شدن یک مزاج در بدن )
3- باد شکن
حکایت راضی :باشاگردان خویش دیوانه ای پیشان ایشان اوفتاد و در هیچ کس ننگریست مگر در محمدابن زکریا نیک به او نگاه کرد و بخندید. محمد زکریا باز به خانه آمد فرمود مطبوخ آفتیمون بپختن و خوردن شاگردان گفتند که چرا مطبوخ خوردی گفت : خنده ی آن دیوانه که تا وی از جمله   سودای جر با من ندید و با من بخندید چه گفته اند دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید.
در استخوان ها اگر سودا رسوب زیاد کند تبدیل سرطان اسخوان می شود و چون سودا سنگین است در اندام انتهایی بیشتر رسوب می کند و تومورهای استخوانی تحتانی بدخیم تر از اندام فوقانی می باشد.
هماتوم ، هماآنژیوم ، تومورها و سرطان ها از سودا می باشند.
هر گاه تومورها در سر به وجود آمدند باید از راه منافذ سر (روغن مالی ) چشم ، گوش و بینی درمان کرد.
درمان خوراکی ابتدا مصرف سکنجبین و داروهای محلل سودا و پس از آن موضعی مانند عطسه ، استفاده از قطره در بینی .
سیاه دانه به علت خاصیت (Vasodilatori) واز ودیلاتوری که دارد و همچنین خواص ضد سرطان از دوره های مهم در تومورها و سرطان ها می باشد و یک شیمی درمانی طبیعی می باشد.
در این بیماران روح و روان نیز باید مورد پاکسازی و درمان قرار گیرد






تاریخ : چهارشنبه 93/5/8 | 2:32 عصر | نویسنده : نرگس | نظرات ()

بادام درختی و مویز  چند برابر شیر سرشار از کلسیم هستند  وبسیار مفید برای کسانی که مشکل پوکی استخوان را دارند......شیر یا ماست پاستوریزه به دلیل از بین رفتن چربیشان کلسیمشان جذب نمی شود ....






تاریخ : یکشنبه 93/5/5 | 9:35 عصر | نویسنده : نرگس | نظرات ()

برای پایین آوردن چربی خون توصیه میشه حتما روغن های معمولیه کارخونه ای کنار گذاشته بشه و به جاش از روغن کنجد یا کره محلی استفاده بشه در ضمن معجون (سیب - لبو - هویج ) هم در کنارش بسیار موثره






تاریخ : یکشنبه 93/5/5 | 9:26 عصر | نویسنده : نرگس | نظرات ()

برای قلبی که از کار افتاده و رگاش تقریبا بسته شده پیشنهاد میشه کره محلی تلمی مصرف بشه تاثیرش عالیه ....






تاریخ : یکشنبه 93/5/5 | 9:22 عصر | نویسنده : نرگس | نظرات ()
   1   2      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • داتیس چت